zondag 2 januari 2022

Evolutie van de Reflectie + LOL + MooiTwente + 2022

 'Evolutie?!'

Gedeeltelijke reflectie

Blokjes in het midden aangevuld

Blokjes aan de voorkant aangevuld

 




 



 

Mocht iemand zich afvragen wat het nut is van dit soort blogberichten, dan heb ik daar eigenlijk niet echt een heel goed antwoord op. De enige reden is eigenlijk dat ik dit soort ontwikkelingen leuk vind om zo weer te geven en dat vind ik een voldoende valide argument voor dit blogbericht ;-) 

 

 Mijn nieuwe profielfoto op diverse plekken online


MooiTwente

Oh ja, ik heb vorig jaar nog meegereden met een mooie tocht van MooiTwente.

Mijn eerste toertocht met de SL en meteen een lekke band. En dan ook nog de achterband :-( 


Gefilmd door Johan:



LOLiebollentocht

Met 8 man startten we in Warnsveld. Na 85km was ik weer thuis. In Lochem ontmoetten we de rijders van MooiTwente. Dat waren er 3, maar blijkbaar was er ook nog 1 wilde rijder die op eigen initiatief naar Lochem was gereden. Dus met 12 rijders hebben we 2021 afgesloten.

 

 
LOL
 

 
LOL + MooiTwente en 2 'wilde rijders'
 


Johan heeft ook deze tocht weer mooi gefilmd:



Dan wil ik ook nog iedereen het allerbeste wensen voor 2022. 

Veel veilige fietskilometers, gezondheid en liefde, want dat hebben we allemaal nodig.


2 opmerkingen:

  1. Ook voor jullie de allerbeste wensen Wim!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ook namens mij Wim, en eveneens aan Adri!
    Sorry voor de late reactie maar wou eerst het vierde wieltje in de neus van m'n DF nu wel eens testen.
    Werkt naar behoren lijkt het (hopelijk filmbeelden snel).
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen