Fietsvakantie op z'n Wims.
Ik heb hier in de buurt nu echt (bijna) overal gefietst.
209
Prachtige weggetjes.
Milan SL MK7
Naar Dronten met Johan, die van de filmpjes van Mooi Twente en LOL.
Links is de voorkant van de SL.
Rechts is de voorkant van de SL.
Die voorwielgaten zijn zo klein dat de voorwielen er eigenlijk niet of nauwelijks doorheen passen.
Dus ook niet mijn handen om een band te vervangen of om een wielkast schoon te maken.
Dus de Dremel erin. Iets ruimere gaten en daardoor zijn Peter (van ICB) en ik weer blij.
De gaten zijn redelijk hetzelfde geworden. Niet slecht voor een eerste Dremel-klusje.
De kruissnelheid zal nu misschien 0,027 km/u lager liggen, maar dan nemen we maar iets minder water mee ;-)
Ymte heeft mijn remschoenen ook weer netjes rond gemaakt, want de SL remde een beetje happerig.
De derailleur aan de voorkant is afgesteld en nog wat kleine zaken langsgelopen.Oh ja, ik heb nu de Continental Contact Urban 32-406 gemonteerd. De Speed worden de reservebanden.
Volgens WimS gaat mijn kruissnelheid nu juist weer flink omhoog (klik hier).
Ik ben benieuwd. De terugweg ging in ieder geval wel lekker vlot.
Nieuwe DF (er staan ook al foto's op Ligfiets.net en dus kan ik deze hier wel plaatsen vind ik)
Die luiken in de zijkant van de Luna zouden nu voor je Milan ook wel van pas gekomen zijn natuurlijk. Verschil is zo te zien vooral de voorkant die als de Alfa's veel hoger oogt (en zal zijn).
BeantwoordenVerwijderenEn da's dan weer jammer want persoonlijk wil ik voor wat snelheidswinst echt niet terug naar een stijve nek en een paar staar-ogen !
De voorkant is niet hoog, dat lijkt dan zo door de foto's.
VerwijderenDe verlichting toch nog in het luchtgat dat had ik in de nieuwe DF toch wel wat hoger geplaatst willen zien.
BeantwoordenVerwijderen