zondag 29 december 2019

Catrike 700

28-12-2019


Bouwjaar 2012
Km-stand: 500km 

Een Trike stond al een tijdje op mijn verlanglijstje.
Dan kan ik mooie tochtjes gaan maken met mijn vrouw.
Zij heeft namelijk een Catrike Speed.



 Catrike 700 

(met een 559 achterwiel)



Wel een erg groot zaagblad voorop.
Een extra kleiner tandwiel is waarschijnlijk geen luxe.
























Specificaties Catrike 700:
  • Avid BB-7 mechanische schijfremmen
  • Sram Elita crankset
  • 65T voortandwiel
  • 9 speed 11-34
  • Voor: Schwalbe Stelvio 28-349
  • Achter: Specialized Fatboy 32-559
  • Mavic 700 achterwiel
  • Derailleur Shimano LX
  • Schakelaars Shimano Dura Ace
  • Catrike Hoofdsteun
  • Wieldoekjes achter 2x
  • Spiegel - bel - snelheidsmeter - 4 bidonhouders
















De Speed en de 700 hangen hier nu gezellig naast elkaar in de berging.
 Het verschil in lengte is goed te zien zo.

Met een stok door de wielen, want de ophangbeugels passen net niet. 
0,5cm te breed.



Als de 700 goed bevalt, dan kan de Taifun misschien wel weg.
Ik zie het wel.
Er staat/hangt nu nog niets in de weg ;-)





Zaterdag 23 mei 2020 is de Catrike 700 verkocht.

In principe kan ik op 06-06-2020 
mijn gloednieuwe Greenspeed Aero ophalen.



2 opmerkingen:

  1. Mooi ding Wim en de beste wensen!
    Ik vertrek ook zo op mijn Jan Eggens naar Aalsmeer. Moet wat lamineren aan de DF namelijk en het kan glad wezen vandaag natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Mick en ook jou wens ik het allerbeste voor 2020.

      Verwijderen