dinsdag 28 december 2021

4e vm in 20 jaar

Mango - XS - DF - SL


Van mijn Mango heb ik geen foto's.

Dit zijn foto's van de Mango die mijn vrouw heeft gehad.

Die van mij was geel.


30-11-2002 tot mei 2009

04-01-2013 tot 25-11-2017

18-11-2017 tot 04-12-2021

04-12-2021 tot heden





Van de Mango had ik alleen zo'n foto.




Foto's Reflectie





NB: 

Ik heb geen idee waarom het formaat van sommige foto's groter of kleiner is. 

Zal met het origineel te maken hebben vermoed ik.



Tot de volgende keer maar weer. 

Of morgen bij de LOLiebollentocht.



7 opmerkingen:

  1. Hoi Wim,
    Vier velomobielen is i.d.d. nog wel te overzien, ik zit/lig pas aan/in mijn derde. Maar als je alle handbikes en andere liggers die ik de revue heb zien passeren daarbij optelt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik keurig bijgehouden. Staat hier: https://roeifietsen.blogspot.com/p/mijn-fietsen-tot-nu-toe-en-nu.html

      In totaal zijn het er 31. Ik heb er nu 4.

      Verwijderen
    2. Hoeveel lig-/roeifietsen heb jij de afgelopen jaren gehad?

      Verwijderen
  2. Drie roeifietsen waarvan ik er 1 tot Cryz-bike voorwielaandrijver heb omgebouwd. Twee Optima's (1 voor reserve onderdelen) en nog altijd dezelfde Jan Eggens trike...
    En nou ja een laagligger in de tuin onder een zeiltje waarvan ik nog niet weet wat ik er mee ga doen (zit wel een eenzijdige voorvork aan die ik voor de optima zou kunnen gebruiken). Bovendien allemaal 2de hands.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nee, 34 zelfs. Onderschat ik je nog! (-:

      Verwijderen
    2. Nee hoor 31. Ik heb er 27 gehad en nu nog 4.
      Nieuw gekocht: Baron, Mango, 209, Fuenda, XS en de SL.
      De rest tweede-/derde-/vierdehands.

      De rest is van 'vrouw en kinderen'.

      Verwijderen