vrijdag 14 december 2012

Daar ben ik weer... #bijkomenvandegriep

Dat je na een weekje griep hebben nog zo lang kunt blijven kwakkelen, was mij tot nu toe onbekend. Nou heb ik dan ook 2 jaar geleden voor het eerst griep gehad...en nu dus weer :( Ook daarvoor heb ik nooit griep gehad, voor zover ik mij kan herinneren. Mijn moeder trouwens ook niet ;) dat herinneren bedoel ik dan dus.

Laat ik bij "het begin" beginnen :) of eigenlijk waar ik was gebleven.
Zondag 11-11-2012 heb ik een rondje over De Posbank gemaakt via Velp. Zie de foto's.



Staatsieportret

De volgende keer klim ik omhoog.

Hier geniet ik echt van.


Rotonde in Eerbeek.

Nog echt herfst was het toen.





Na deze tocht heb ik alleen nog maar tochtjes gemaakt van ongeveer 30km. Het kwakkelen duurt voort :(

Zondag 02-12-12 heb ik zelfs de LOL-toertocht moeten afzeggen. Voor het eerst in de historie van #LOL. Ik was ook echt niet in staat geweest om die 60km te roetsen. Ik ben die dag nog wel met de Roets heen en terug naar Deventer gereden via de dijk. Afstand: ongeveer 30km.

Vrijdag 07-12-12 lag er opeens een laagje sneeuw. Roetsen in de sneeuw vind ik niet zo grappig en de rest van het weekend had ik andere verplichtingen. Gelukkig wel erg leuke.

En nu zijn we dus aanbeland bij vrijdag 14-12-12 en heb ik eindelijk weer een heerlijk rondje geroetst. Het ging nog niet heel erg hard, maar wel weer harder. Het ging nog niet heel gemakkelijk, maar wel gemakkelijker. De ontspanning was weer voor een deel terug en het plezier weer helemaal.

Langs het kanaal van Dieren naar Apeldoorn.

Dst: 30km
Max: 30km/u
Av: 22km/u

3 opmerkingen:

  1. Goed om te lezen dat het weer wat lekkerder bij jouw gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Nico. Tot de volgende LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Brandtoren op het Rozendaalse veld is ook mijn vaste bestemming 's zomers. Prachtige omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen