vrijdag 2 september 2011

Dam tot Dam FietsClassic op de Roets

Zondag 18 september gaat het gebeuren.

Mijn eerste deelname aan een grote georganiseerde tocht.

Op de LML werd melding gemaakt van deze tocht. Aangezien 65 km geen uitdaging is, heb ik mij opgegeven voor de 105 km.

Er stond ook een oproep voor mensen met een bijzondere fiets. Er wordt een speciale bijlage gemaakt door het dagblad Parool en er werden dus deelnemers met een bijzonder fiets gezocht.

Ik vind mijn Roets een zeer bijzondere fiets en ik heb dat dus doorgegeven. Wat schetst mijn verbazing: een paar dagen later krijg ik een mailtje terug en nog weer een paar dagen later word ik gebeld door de journalist Martine.

Zij is ondertussen al hier op bezoek geweest en na ruim een uur praten wist ze meer van mij dan mijn eigen moeder. De fotograaf (ja, ja er komen zelfs foto's in die speciale bijlage) kwam afgelopen zondag en heeft ongeveer 50 foto's van mij op de Roets gemaakt. Nou maar hopen dat daar één geschikte foto tussen zit.

Ik vind het allemaal geweldig leuk en ik heb ook ruimschoots gebruik gemaakt om reclame te maken voor Derk Thijs en zijn Rowingbike.

Nu heb ik dus nog 2 weken om mijn roeiconditie nog een beetje op te vijzelen...........!

Het wordt morgen heerlijk weer; dus ik ga lekker roeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten