vrijdag 28 oktober 2011

Even naar Apeldoorn om Craft shirtjes te ruilen/kopen.

Ik had een Craft pro Warm ondershirt besteld bij www.vanbon-sport, maar ik vond het shirt net een jurkje.
Dus die moest geruild worden. Het zou vandaag heerlijk weer worden; dus ga ik met de Roets.

Ik had een paar weken geleden al gebruik gemaakt van de bundelaanbieding: een Craft pro zero Extreme heren korte mouw zwart + een Craft pro zero Extreme lange mouw zwart voor €62,-. Zo goedkoop heb ik deze ondershirtjes nog nergens te koop gezien.

De Craft pro Warm heb ik nou geruild voor een CRAFT pro zero Crew. Wat precies de verschillen zijn weet ik ook niet, maar dit shirt zit wel veel beter en past ook veel beter.

Tot zover de ondershirt perikelen.

Oh ja, Matthijs van Bon had er ook nog een paar hele mooie handschoenen liggen. De Roeckl Ratingen Topfunctie zwart. Die zitten alvast in de zak van Sinterklaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten