zondag 19 februari 2012

Retourtje Radio Kootwijk

Het was toch echt wel weer iets kouder dan afgelopen vrijdag.



Ik heb echt van alles gehad vandaag.....op "weergebied" dan, bedoel ik.

Regen, een heerlijk zonnetje, koude wind, hagel, een heerlijk zacht bijna warm windje in de rug, enz.

Maar het was weer heerlijk roetsen.

Hiernaast heb ik geprobeerd de hagel te fotograferen.......;)



Bij Radio Kootwijk heb ik nog een paar foto's gemaakt. De vorige keer ben ik niet helemaal doorgereden. Nu wel.



Het blijft indrukwekkend...........ik bedoel natuurlijk het gebouw...........;)


Dst: 55km
Max: 46,5km/u
Av: 22,5km/u

2 opmerkingen:

  1. Zeer bekent terrein.
    Wij (Marloes en ik) zaten vrijdag in Stroe.
    http://www.endomondo.com/workouts/38296785
    Hemelsbreed 2-3 kilometer bij radio Kootwijk vandaan. We hadden eerst thuis nog wat werk dus de gladdigheid hadden we geen last meer van. Heerlijk weer.

    Als je wilt kun je de roets in de auto gooien en bij ons vandaan een rit maken. Lekker heuvelachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Theo,

    Dankjewel voor de uitnodiging. Marloes had mij via Twitter ook al uitgenodigd....;)

    Ik voel mij in ieder geval nu al welkom bij jullie.

    Wim

    BeantwoordenVerwijderen