zondag 20 december 2015

IJsseltocht - OBT15

Echt genieten van het mooie weer lukt bijna niet, toch doe ik het.

Vorige week kwam de wind uit het noorden en was het iets kouder dan nu.


Dus met de 209 langs de IJssel.

Nieuwe steiger aan de IJssel bij Deventer
Mooi in het verlengde van de Worp


 De traditionele fotoshoot


Naar Veessen en weer terug.

 Precies 64km.

En ik ging stuk.

De wind draaide en er was dus geen sprake meer van een terugtocht met een lekker windje in de rug.

Om precies te zijn was het 64km tegen de wind in buffelen.

Ook lekker.

Maar wel zeer vermoeiend.


 Mooi paars huis of moeten er nog muren om de isolatie gebouwd worden?


In 1 woord: Prachtig 



Volgende week gaan we genieten van de OBT15.


Er zijn op dit moment 79 aanmeldingen en nog 2 dagen om aan te melden.

Het overnachten in Rossum hoef ik ook niet alleen te doen. 
Er zijn 19 inschrijvingen. 


Tot volgende week of tot de volgende keer maar weer. 


 

4 opmerkingen:

  1. Mooi verwoord: "Echt genieten van het mooie weer lukt bijna niet, toch doe ik het". Mooie foto's ook trouwens. Maar zulke apocalyptische gevoelens bekruipen mij nu dus ook steeds meer...
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier vandaag met de OBT... Ben vorige week zondag vanuit Kuinre naar Deventer gefietst... 115km buffelen tegen de wind in. Zelfde resultaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mij dit jaar helaas geen OBT. Leg ik nog uit in een volgend bericht.

      Verwijderen