dinsdag 12 december 2017

Reflectie + Verlichting + Banden


Reflectie

 De DF heeft reflecterende oogjes gekregen + 2 extra rondjes aan beide kanten van de neus.

 Mijn huidige telefoon weet niet echt goed raad met deze belichting :-(

De Strada-Reflectie-Striping-Set van velomobiel.nl staat ook prima op de Strada DF ;-)


 3 extra reflectierondjes op de staart.








2 x 4 extra reflectierondjes op de wielplaten.















Verlichting


Extra lampjes bij de spiegels
Lezyne Macro Drive 1100XL



En dan komt er ook nog een nieuwe koplamp  
IQ-X 150 lux 
inclusief verstelling van binnenuit in de neus.





Sneeuw

Oké, een paar foto's dan.





Banden ;-)



Continental Contact Speed 28-406

€11,13
exclusief verzendkosten €5,95



Op de terugweg van mijn eerste ww-verkeer-rit had ik al een lekke band met de One.
7 maanden heb ik met de One onder de XS gereden. Ruim 2500km. Nooit een lekke band.

Mochten er nog meer lekke banden gaan volgen, dan gooi ik deze Conti Speed eronder.
Voor het geld hoef je het niet te laten.
Als je er 2 bestelt, dan kost het bandje inclusief verzendkosten €14,11
 
De One kost €37,50 bij ICB en €40,-/45,- ergens anders.

Als ze net zo snel zijn, dan wordt dit mijn nieuwe winterband.
Voor de zomer heb ik nog 4x een One liggen.
Ze zullen zich vast wel thuis voelen bij mijn achterband, de Continental GP 28-559 ;-)



Tot de volgende keer maar weer.





2 opmerkingen:

  1. Ik heb er juist de Kojaks weer onder gelegd Wim. Zo kom ik beter over de sneeuwduinen heen. Bovendien wil ik de Primo's graag zo gaan laten pendelen bij Wim S. (-:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Traag zijn ze hè, die Primo's. Dat wist ik al uit ervaring ;-)

      Verwijderen