maandag 18 juni 2018

#CV2018


 #CV2018

 Het ontmoeten van mede-liggers is één van de belangrijkste doelen van een CV.


De Voorbereiding





 De Heenreis

5 Reizigers:
Paul: gele Strada
Thomas: blauwe Strada
Nico: gele Quest
Johan: oranje-witte Quattrovelo
Wim: Chocolate/Vanille DF 











We 'duiken' de polder in. Altijd weer spannend om onder water te fietsen.

 Pauze: koffie en appeltaart
Dankjewel Johan.






De Camping

Mijn fijne tentje


 Thomas was zijn telefoon vergeten. 
Zijn vrouw is nog nooit zo goed op de hoogte gehouden over zijn 'wel en wee'.

 Mijn Chocolate/Vanille DF is tijdens deze CV vaak op de foto gezet.

De LOLlige bende



Mooie fietsen

 High Baron


 Ik heb begrepen dat deze fiets nog mooi moet gaan worden ;-)


 De nog steeds schitterende en erg snelle XS 007

 Mooie kleurstelling door Marloes bedacht


Innovatieve QuattroMilan van Harry




De Wedstrijden


Derk met een speciale uitvoering van de 209 Rowingbike. 
Met een 24" voorwiel en een 27,5" achterwiel.
De banden zijn heel smal, hard en waarschijnlijk ook snel.


 De extreem lichte racekap van Eva.


Piet met een........? Tja, wat vinden wij hier eigenlijk van?



De Terugreis

4 Reizigers:
Paul: gele Strada
Thomas: blauwe Strada
Johan: oranje-witte Quattrovelo
Wim: Chocolate/Vanille DF



 






















DF vs QV

 


 Follow the Leader


 Thomas: de senior van ons gezelschap 

  Paul heeft pech en lost het zelf op. 
Dit is voor hem een unieke ervaring ;-)

 Pauzeplek: idem heenweg




Tja, als je veel drinkt......
 Johan neemt afscheid en rijdt door naar Twente.

 Het laatste stukje ging wel lekker.
Na 110km kon ik nog even 15km naar huis knallen.

De route van Paul was echt schitterend.
We hebben zelfs in Amsterdam bijna geen stad gezien.
Het grootste deel van de reis reden we 'door' de weilanden en de bossen.
Mijn 'Hilversum-trauma' van vorig jaar ben ik nu wel weer te boven.

Heen- en terugreis: 250km

Vandaag haalde ik deze snelheid echter bij lange na niet.
Zonder bagage en na een goede nacht slapen.
Toch vreemd.



Bij deze wil ik iedereen weer bedanken 
voor een fantastisch Cycle Vision.
Het gaat mij om het ontmoeten en dat is weer goed gelukt.

Dit evenement is vooral leuk als je veel mensen 
kent en wilt gaan leren kennen.
Door te gaan lukt allebei.

Tot volgend jaar!





 
 

1 opmerking:

  1. Dag Wim

    De df is een schitterende fiets,volgens mij wil je niet meer terug naar een xs.

    Mvg Pieter

    BeantwoordenVerwijderen