zondag 8 december 2019

Afscheid Paul -MGINL



PAUL



 Het ziekenhuis waar ik Paul op vrijdag 22 november voor het laatst zag en sprak.
De volgende avond kreeg ik van Anja het bericht dat Paul was overleden.




Voor iedere velomobiel en open ligger een mooi geel lint.



 Het is een mooie dag.



 Op Anja's verzoek zou ook de afscheidstocht gefilmd worden.


  
Verzamelen bij het Station in Zutphen om half 12.




Via één van Paul zijn favoriete dijkweggetjes reden we van Zutphen via Dieren naar Rheden.




De Erehaag




 





In de LOL-Whatsappgroep werd een erehaag voorgesteld en Anja vond dit direct een mooi idee.


 



Paul zijn laatste reis, begeleid door al zijn geliefden.



Als eerbetoon aan Paul reden we daarna met een LOL-delegatie naar Doesburg 
om daar in De Waag nog even na te praten over Paul.
 




 Deze dronk Paul ook vaak op de lange LOL-tochten.



 En dan naar huis.......zonder Paul...


Foto is van Pieter Jan






NB: De foto's die ik hierboven heb geplaatst zijn door diverse leden van LOL gemaakt.

11 opmerkingen:

  1. Een mooi afscheid Wim, voor een natuurlijk veel te vroeg overleden mens.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, door jullie allemaal.
    Het hoort erbij maar zal nooit wennen.
    Tot de OBT , Groet cees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad mooi gedaan. Hierbij mijn foto's: https://photos.app.goo.gl/hWxfLUcR5tKuAhYM7

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie samenvatting van deze bijzondere dag, Wim!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie post over een passend afscheid Wim. We zullen hem allemaal missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Wim, mooi gedaan. Ik kon er ivm een operatie helaas niet bij zijn. Ik vind vooral de laatste foto erg mooi. Dat kon een foto van Meneer Mooi Geel zijn die alleen verder gaat. Het doet mij ook denken aan een prachtige foto, die Paul jaren geleden maakte van, ik meen, drie Strada's naast elkaar onder de noemer 'Gezellig Ligfietsen' Heel mooi gedaan, roept emoties en herinneringen op.

    Hartelijke groet, Wilco

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De laatste foto is van Pieter Jan. Ik heb het er ook even bijgezet.

      De goudkleurige Quest is van hem.

      Verwijderen
  7. Dankjewel allemaal.

    Ik vond het een eer om dit voor Paul te doen.

    BeantwoordenVerwijderen