dinsdag 23 juli 2019

Long time no see

Maar dat is uiteraard volledig door mijn toedoen.

Als er niet geschreven wordt, dan wordt er namelijk ook niets gelezen.



Ondertussen zijn we weer 5 LOL-tochten verder en vele bezoeken aan de fysiotherapeut.

Mijn achillespeesruptuur (rechtervoet) is nu 10 maanden en 19 dagen geleden.
Soms heb ik een dag geen pijn. Meestal wel. Aan mijn andere achillespees trouwens en aan een pees bovenop de rechtervoet.

Diverse oefeningen mag ik doen, maar echt veel kracht zit er nog steeds niet in die rechter kuitspier.
Vreemd genoeg merk ik hier niets van met het fietsen.


Hieronder wat foto's voor een impressie van de LOL-tochten.


Zondag 7 april

 Prachtige houten zelfbouw van Jeroen.



 Ik reed mee met de Taifun.


 Regel 17K Event

Afstand: 90km






 Op zaterdag 20 april gingen we allemaal ontkennen dat regel 17K zou bestaan.
Dit deden we door juist allemaal foto's te gaan maken van onze ligfietsen 
voor de Sfinx van Radio Kootwijk.

Toelichting voor niet-intimi:
K: Er schijnt een behoefte te zijn om je fiets te positioneren 
voor Radio Kootwijk en dan een foto te maken. 
Ik heb zelfs het vermoeden dat het een pure provocatie is naar regel 17. 
Ik wil dus benadrukken dat Regel 17K niet bestaat. 
Het is dus ook niet beschreven en iedereen die dat ontkent bevestigt dat dus gewoon.
Bron: klik hier



Zondag 5 mei






Erg mooie vm-en toch 
die DF-jes.

Bij afwezigheid van de bijna altijd aanwezige routemaker werden we op sleeptouw genomen door Pieter Jan en hij wist een werkelijk schitterende route ten noorden van Deventer voor te rijden zonder een minuutje voorbereidingstijd.


 De ponymarkt in Heeten bestaat al ruim 50 jaar en is de grootste van Europa.





 Zondag 2 juni







LOL begint een Trike-club te worden.


Misschien word ik a.s. zaterdag wel lid ;-)

En ze hebben ook allemaal een vlaggetje..........


 Ik deed weer mee met de Taifun.




 Zondag 7 juli


Mijn eerste deelname met de Rowingbike 209.


Bijna bij de Markt in Zutphen kom ik dit tegen.
Gemeente Zutphen, is één paaltje nou niet genoeg???



Die Trikes zijn niet weg te denken bij LOL.


Haalt wel lekker de gemiddelde snelheid iets naar beneden.
Je hoort mij dus niet klagen.

Hier doen we het dus sowieso iedere eerste zondag van de maand voor.
Heerlijk kletsen over en kijken naar fietsen.


Tonnie voor het eerst op de GreenMachine.


Gerrit is na een lange afwezigheid ook weer een keer present.

De mannen gingen naar het noorden.
Ik ging tot Deventer mee.
Vond ik voor de eerste keer met de Roeifiets wel voldoende.


 In de Achterhoek kom je nog veel van dit soort weggetjes tegen.




Zaterdag 13 juli
Veel LOL bij MooiTwente  





Als je heel goed kijkt, dan zie je onder dat gele vlaggetje mijn Handbike.


Mooi wegdek hebben ze in Lochem.

MooiTwente reed een rondje om mijn nieuwe woonplaats.

Tja, dan moet je gewoonweg wel meerijden.

42km met de Handbike :-)

Een record totnutoe.

Erg leuk dat Roeifietster Mirjam er ook was.






Mannen en dus één dame, 
bedankt allemaal en tot de volgende keer maar weer.




4 opmerkingen: