vrijdag 10 januari 2020

Fietsen is draaglijker met een panty.




Mijn tip voor de toekomst: 
Draag eens wat vaker een anti-verblindingspanty.








Jarenlang sierde de desbetreffende panty 
de elegante benen van de vrouw des huizes.

Na verloop van tijd verschenen er links en rechts echter 
wat ladders/gaatjes en belandde die panty bijna in de prullenbak. 

Gelukkig zag de heer des huizes een kans om te gaan recyclen. 

Met behulp van de tipjes van de panty ziet hij tegenwoordig 
met een gesluierde blik al het achteropkomende verkeer opdoemen.

De teentjes van een oude panty als middel om niet 
meer verblind te worden door achteropkomend verkeer. 
Wie had dat kunnen denken.



Nu nog iets bedenken om de verblinding door het tegemoetkomende verkeer op te heffen.




9 opmerkingen:

  1. De paradox doet zich voor dat deze om de benen van een mooie vrouw juist weer oogverblindend zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een panty over je hoofd tegen verblinding van voren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zei Hanneke op FB ook al.

      Tja, dan verschuil ik mij toch liever achter de klep van mijn pet.

      Verwijderen
  3. Geachte heer Huisman,

    In uw schrijven refereert u specifiek aan een gedragen panty. Nu wil het feit dat ik geen partner heb, noch dat ik zelf een panty draag.
    Ik begin enige gene bij mezelf te bespeuren bij het idee om een advertentie op ligfiets.net te gaan plaatsen met de vraag om een 2e hands, gedragen panty.

    Mijn vraag aan u is dan ook, mag het ook een nieuwe zijn en zo ja, kunt u iets meer vertellen over de specificaties ? (bijvoorbeeld kleur, patroon, denier, materiaal, etc.)

    Hoogachtend,

    de Rotte Rijders.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geachte Rotte Rijder,

      Vanuit het duurzaamheidsprincipe opteer ik toch het meest voor een gedragen en uiteraard gewassen panty.

      Mocht dit echt onoverkomelijk zijn, dan kunt u uiteraard kiezen voor eventueel een nieuwe panty.

      Ik zou dan echter voor het prijstechnisch iets vriendelijker pantykousje gaan, aangezien het ons enkel om de teentjes gaat. Dit is uiteraard ook iets milieuvriendelijker.

      Op onderstaande website is meer informatie te vinden over de dikte van de stof.
      https://www.toffekousen.nl/panty-denier-wat-is-dat

      De kleur en het patroon is uiteraard zeer persoonlijk en daar zou ik, gezien ik u niet persoonlijk ken, geen uitspraken over durven te doen.

      Er moet mij nog even van het hart dat ik zeer content ben wat betreft uw openhartigheid aangaande dit toch enigszins precaire onderwerp.

      Hoogachtend,

      Wim -de roetsende

      Verwijderen
    2. Geachte heer Huisman,

      Allereerst wil ik u dank zeggen voor uw snelle reactie op mijn schrijven hedenochtend en uw waardevolle tip over de prijstechnisch gunstigere variant.

      Mijn persoonlijke voorkeur qua kleur en patroon doet hier niet ter zaken, daar het mij hier enkel en alleen gaat om het gebruik van de anti verblindende eigenschappen van bovengenoemd onderwerp.
      Mocht ik bij u de indruk hebben gewekt dat de panty tevens ter verfraaiing van mijn looks c.q. benen zou willen gebruiken, dan spijt mij dat zeer.

      Helaas moet ik u mededelen dat 'operatie pantykous' vroegtijdig is beeindigd. Halverwege de rij voor de kassa realiseerde ik mij dat ik de vragende blik van de kassiere, die tevens een vage kennis van mijn ouders is, niet zou kunnen weerstaan en mij genoodzaakt voelde uitleg te gaan geven over mijn aanschaf.
      Daar mijn vraag aan u, als mede Velonaut zijnde, ik ook al de indruk schijn te hebben gewekt dat bovengenoemd onderwerp niet alleen tegen verblinding gebruikt zou gaan worden ...
      Neen.
      Ieder poging om tekst en uitleg te geven aan een niet-Velonaut met achter mij een nog grotere rij niet-Velonauten zou de situatie alleen maar doen escaleren.

      Ik heb mij voortijdig uit de rij terug getrokken, het product weer netjes terug gehangen en besloten om voortaan niet eerder dan bij zonsopkomst in de Quest te gaan begeven.

      Hoogachtend,

      de Rotte Rijder.

      P.s. die strakke hardloop leggings zitten net zo lekker.

      Verwijderen
    3. Geachte Rotte Rijder,

      Het bedroeft mij zeer dat ik abusievelijk de suggestie heb gewekt dat u het bovengenoemde product voor meerdere doeleinden zou gaan benutten.
      Alhoewel ik dit uit vanuit het duurzaamheidsprincipe uiteraard wel zou toejuichen.

      Dat 'Operatie Pantykous' (hierna aangeduid als OP) vroegtijdig is beëindigd vanwege deze door u vermeende suggestie vind ik dan ook zeer betreurenswaardig.

      Misschien had de OP nog iets minitieuzer voorbereid kunnen worden, opdat soortgelijke verontrustende gebeurtenissen voorkomen hadden kunnen worden.

      De persoonlijke en maatschappelijke schade is nu nog enigszins beperkt gebleven, maar dit soort zaken kunnen tot onhoudbare situaties leiden.

      Gelukkig heeft u voor uw persoonlijke gerief een alternatief gevonden, of deze echter ook over dezelfde anti-reflecterende eigenschappen beschikken kan ik vanaf hier niet beoordelen. Doet ook iets minder ter zake op de momenten dat u deze in uw Velomobiel zult gaan dragen.

      Succes met al uw bij daglicht afgelegde tochten.

      Mocht u ooit nog tips kunnen gebruiken bij uw volgende OP, dan kunt u uiteraard gebruik maken van de expertise van ondergetekende tegen een gereduceerd tarief.


      Hoogachtend,

      Wim -de roetsende

      Verwijderen
    4. Rectificatie:
      Anti-reflecterend had natuurlijk Anti-verblindend moeten zijn.

      Excuses voor het door mij veroorzaakte ongemak.

      Verwijderen