dinsdag 13 september 2011

Wow, ik sta in de nieuwsbrief van de Dam tot Dam FietsClassic !!!

Onderstaande tekst heb ik uit de nieuwsbrief gekopieerd: 

Deelnemers met bijzondere fietsen
Aan de start van de 5e Dam tot Dam FietsClassic zullen ook diverse deelnemers met bijzondere fietsen verschijnen. De 105 km wordt bijvoorbeeld gereden door een deelnemer met een handbike, die met deze fiets ook heeft meegedaan aan de Roparun. De 105 km wordt ook gereden door een deelnemer op een roeifiets van Carbon, gemaakt door oud-windsurfkampioen Derk Thijs.


En dat ben ik dus.............die "deelnemer op een roeifiets van Carbon".

Deze nieuwsbrief wordt aan alle deelnemers, vrijwilligers, sponsoren en belangstellenden gestuurd. Veel van deze mensen hebben misschien nog nooit van een roeifiets gehoord en ik vind het dus wel erg leuk dat er op deze manier aandacht aan wordt besteed.

Ik vind de gratis reclame voor Derk Thijs ook wel leuk. Ik denk niet dat hij het nodig heeft, maar ik vind het toch grappig dat ze hem als bouwer van de fiets hebben genoemd.

Ik begin er steeds meer zin in te krijgen.

2 opmerkingen:

  1. Controle of ik een bericht kan achterlaten op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat lukt dus. Nogmaals veel succes met de roeiende dam tot dam

    BeantwoordenVerwijderen