zondag 18 december 2011

Nog meer "kou-werende" maatregelen

Na de "koude handen perikelen" ben ik nog meer "kou-werende" maatregelen aan het treffen.

Ik ben nog aan het wachten op mijn bestelling bij www.thermokleding.nl, die ik z.s.m. verwacht.
In mijn volgende bericht hoop ik te kunnen vertellen hoe alles in het echt bevalt.

Onder mijn "Extremities Tuff Bag Overwant" ga ik de "Devold Grijze Wollen Wanten" dragen.
Ik hoop toch echt dat dit samen toereikend zal blijken te zijn.

Onder mijn "Ultima U-Line 2 windprotection bibtight" ga ik nu een "Odlo Evolution X Warm Thermobroek" dragen.
Tekst Website: Deze broek is een perfecte combinatie van maximale isolatie met maximaal comfort! Hoge elasticiteit, fleece inzet, verschillende weefseldiktes en klimaatzones op strategische plekken maken van deze broek een absoluut topproduct. Deze lange thermobroek voldoet zeer goed bij erg koude omstandigheden. Het houdt je lichaam lekker warm o.a. door de extra isolatie rond de knieën en het zitvlak.


Onder mijn "Brooks shirt" ga ik een "Devold Merinowol Expedition Heren Thermoshirt Zip Zwart" dragen.
Tekst Website: Dit shirt isoleert bijzonder goed en heeft een bijzonder vermogen om het overtollige vocht snel af te voeren. Zelfs bij zeer lage temperaturen blijf je warm en droog.

Ik hoop echt dat deze maatregelen voldoende blijken te zijn. Het moet dan natuurlijk ook nog wel echt koud gaan worden in dit natte kikkerlandje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten