vrijdag 4 mei 2012

Auw...slag...auw...haal...auw.

Na de valpartij van afgelopen zondag en de toch niet helemaal pijnloze rit van dinsdag dacht ik dat het vandaag wel weer zou lukken.

Nou.......dat viel dus nog niet echt mee.

Volgens mij heb ik gewoon een gekneusd achterwerk. Geen idee of dit eigenlijk wel kan.

Mijn bilspieren hebben in ieder geval een gigantische opdonder gehad tijdens de smak op het asfalt.
Precies op de plek waar ik met mijn billen het zitje van de Roets raak, zijn mijn spieren dus echt heel gevoelig.

Het werd dus een pijnlijk rondje van net 30km en een gemiddelde van 21km/u.

Of de LOL-tocht van aanstaande zondag ook voor mij lollig gaat worden, is dus nog wel even afwachten.

Het is nog maar de vraag of ik de tocht ga rijden. Dat zou dan de eerste keer zijn dat ik verstek moet laten gaan :(

4 opmerkingen:

  1. Ook met een gekneusde bilpartij kan jij best komen roetsen!
    Wel pech, maar waarom rij je dan ook op al die rare fietsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf heb ik wat last van zere vingers bij 't roetsen. Maar de oplossing dáárvan lijkt nabij (snel te lezen)...
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nounou iedereen in de lappenmand blijkbaar: ik loop alweer 2 weken rond met een zere rug! :-(
    Maar een gekneusd achterwerk bestaat inderdaad wel hoor! Veel lichte (zelf)massage helpt, en de spieren warmhouden en (lichtjes) in beweging houden...
    Veel beterschap!
    Teun-haalt zijn achterstand in met het 400 km brevet volgende zaterdag...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wim,

    Ik heb het ook eens gehad, toen ik met mijn M5-2026-onderstuur in "Klein Zwitserland" een berm wilde oversteken door schuin van rijbaan naar het fietspad te gaan. IK had alleen niet door dat er een stalen balk in het hoge gras was verstopt. De fiets werd als het ware onder me weggeveegd, en in liggende positie reed ik door tot de zwaartekracht zich bedacht dat het krachtenspel niet meer voldeed aan de natuurwetten. De correctie van dit mankementje liet niet op zich wachten, zodat een fraaie kont-landing wachtte.
    Weken last van gehad, maar weer heleemaal goed gekomen. Gelukkig was het de laatste dag van een fietsvakantie.

    BeantwoordenVerwijderen