woensdag 20 november 2013

Rondje Roeien met Roeifiets

Het was vandaag voor het eerst echt al een beetje koud. 
Mijn lijf moest daar nog wel even aan wennen. 
Het ging nog niet echt gemakkelijk en vlotjes. 
Vaak stoppen, handen weer warm wrijven en met kleine slokjes het koude water drinken, zodat ik niet te snel afkoel. 
Het is echt weer even wennen :) 
Maar wat is het buiten weer ontzettend mooi.





Een mooi rondje via Zutphen, Doesburg en Brummen. 
Het zonnetje scheen en op de terugweg had ik de wind in de rug.
Wat wil een mens nog meer?


Foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe HTC Desire 500.

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk die herfstkleuren. Nog even van genieten! Ik had vanochtend voor het eerst mijn dunne handschoentjes aan in de Strada.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die heb ik ook al aan in de XS en een dun shirt met lange mouwen en sinds kort de lange broek.

      Verwijderen
  2. Hallo Wim,

    Ja, ik ben het met je eens, het is altijd mooi om buiten te zijn, zeker als het weer ook een beetje meezit. Hier ondertussen de eerste sneeuw en nachtvorst al weer over de vloer........

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben hier dus net nachtvorst gehad. Nog geen sneeuw. Gelukkig nog niet.

      Verwijderen
  3. is het leuk in je eentje gebak eten bij De Waag in Doesburg? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou inderdaad wel een beetje saai zijn geweest. Op mijn solo-tochten eet ik nooit appeltaart. Dat hoort toch echt bij de LOL-tochten.

      Verwijderen
  4. Hoi Wim,
    Ik neem tegenwoordig een thermosfles met warme thee met honing mee. Als ik een bushokje of iets dergelijks zie drink ik dat op onderweg. Koude drank loopt er net zo snel uit als het erin gaat en je wordt er koud van.
    groets,
    Piet

    BeantwoordenVerwijderen